Struttura e caratteristiche di i resistori in acciaio inox

Struttura e caratteristiche di i resistori in acciaio inox

Vista: 41 viste


Resistori in acciaio inoxtipicamente custituiti da resistori, insulators, jumpers interni è resistori di cabinet.

10KW200RK-3

A resistenza di a resistenza in i resistori d'acciaio inox hè fatta di materiale speciale d'azzaru di carbonu, chì hà un coefficientu di temperatura chjucu è u valore di resistenza minima cambia durante l'operazione. Per un pianu di cuncepimentu unicu, u schema di fissazione di i cumpunenti di forza di i bulloni di terra in resistori d'acciaio inossidabile offre una cunnessione simplice, un aspettu attraente è un'ispezione còmuda cumparatu cù a saldatura elettrica tradiziunale.

三层不锈钢-2

I cumpunenti d'insulazione, cum'è quelli trà i lugs di resistenza è i brackets, sò fatti di materiali resistenti à alta temperatura.

I resistori in acciaio inox anu cinque caratteristiche principali:
1) Adupranu tecnulugia avanzata chjamata cunnessione "elettrodu", chì rimpiazza i metudi di cunnessione tradiziunali. U prucessu di saldatura assicura una cunnessione solida cù una zona di saldatura efficace di almenu 80 m.
2) Sò adattati per una larga gamma di applicazioni, cumprese AC 50Hz, voltage 1000V, è alimentazione DC.
3) Sò resistenti à a corrosione in ambienti à alta temperatura è alta umidità per via di l'absenza di elementi corrosivi.
4) L'elementu di resistenza in acciaio inox hè stampatu cù l'equipaggiu speciale, chì permette una larga gamma di valori di resistenza. Scelta di resistori in acciaio inox, a resistività pò esse aumentata da circa 20%, risultatu in un risparmiu di costu è una perdita di energia ridutta cumparatu cù e scatuli di resistenza tradiziunali. Inoltre, ùn ci hè micca bisognu di induzione, chì porta à un risparmiu di energia di circa 35%.
5) A piastra di cunnessione di a resistenza di l'acciaio inox hè saldata à l'elementu di resistenza è muntata nantu à aste fissi è parentesi cù insulatori. Stu disignu elimina l'induzione elettromagnetica, riducendu significativamente a perdita di putenza.