Vulete sapè di più per a funzione diResistenza di frenuin u convertitore di frequenza?
Se sì, verificate l'infurmazioni sottu.
In un sistema di trasmissione di frequenza variabile, u mutore hè rallentatu è fermatu riducendu gradualmente a frequenza. À u mumentu di a riduzzione di freccia, a vitezza sincrona di u mutore diminuisce, ma per via di l'inerzia meccanica, a vitezza di u rotore di u mutore resta invariata. Siccomu a putenza di u circuitu DC ùn pò micca esse rimbursatu à a griglia per mezu di u ponte di rettificatore, pò solu cunfidassi di u cunvertitore di frequenza (u cunvertitore di frequenza assorbe una parte di a putenza per mezu di u so capacitore). Ancu l'altri cumpunenti consumanu energia, u condensatore hà sempre l'accumulazione di carica di cortu termine, creendu una "tensione di spinta" chì aumenta a tensione DC. Una tensione DC eccessiva pò causà danni à diversi cumpunenti.
Dunque, quandu a carica hè in u statu di frenu di u generatore, deve esse pigliatu e misure necessarie per trattà sta energia regenerativa. A resistenza di gru in u circuitu ghjoca di solitu u rolu di divisore di tensione è shunt currente. Per i signali, i signali AC è DC ponu passà per resistori.
Ci hè dui modi per trattà cù l'energia regenerativa:
1.Uperazione di frenu di u cunsumu d'energia U frenu di u cunsumu d'energia hè di aghjunghje un cumpunente di resistori di scaricamentu in u latu DC di l'accionamentu di frequenza variabile per dissipate l'energia elettrica regenerata in a resistenza di putenza per u frenu. Questu hè un metudu di trattà direttamente cù l'energia regenerativa, cum'è cunsumà l'energia regenerativa è a cunverta in energia termica per mezu di un circuitu di frenu dedicatu chì cunsuma energia. Per quessa, hè ancu chjamatu "resistance braking", chì hè custituitu da una unità di frenu è aresistenza di frenu.Unità di frenu A funzione di l'unità di frenu hè di accende u circuitu di cunsumu d'energia quandu a tensione di u circuitu DC Ud supera u limitu specificatu, perchè u circuitu DC libera energia in forma di calore attraversu a resistenza di frenu. Un resistore cù resistenza constante hè chjamatu resistore fissu, è un resistore cù resistenza variabile hè chjamatu potentiòmetru o resistenza variabile o Rheostat.
Unità 2.Braking pò esse divisu in tipi integrata è esterni. U primu hè adattatu per unità di frequenza variabile generale di bassa putenza, è l'ultimu hè adattatu per unità di frequenza variabile d'alta putenza o esigenze di frenu speciale. In principiu, ùn ci hè micca differenza trà i dui. Tramindui sò usati cum'è "switches" per cunnette i resistori di frenu, è sò cumposti da transistor di putenza, circuiti di campionamentu di tensione è paraguni è circuiti di cunduce.
Resistenza di frenu serve cum'è un mediu per l'energia regenerativa di u mutore per esse dissipata in forma di energia di calore, è include dui parametri impurtanti: valore di resistenza è capacità di putenza. Tipi cumunimenti usati in l'ingegneria includenu resistori ondulati è resistori in lega d'aluminiu (Al). U primu usa una superficia ondulata verticale per rinfurzà a dissipazione di u calore, riduce l'induttanza parassita, è usa un revestimentu inorganicu d'alta resistenza è ignifuge per prutege efficacemente u filu di resistenza da l'anziane è allargà a so vita di serviziu. A resistenza di u clima è a resistenza di vibrazione di l'ultimi sò megliu cà i resistori di core di ceramica tradiziunali, è hè largamente utilizatu in ambienti di cuntrollu industriale duru cù esigenze più altu. Sò faciuli di stallà strettu è ponu esse equipati di dissipatori di calore supplementari (per riduce u calore generatu durante u funziunamentu di u dispusitivu), chì furnisce un aspettu attraente.