Perchè attente à u coefficient di temperatura di a resistenza?

Perchè attente à u coefficient di temperatura di a resistenza?

Vista: 34 viste


Resistorisò largamente usati in i circuiti elettronichi, ghjucanu un rolu cruciale in u cuntrollu di u flussu di corrente elettrica.Ci sò parechji tipi di resistori nantu à u mercatu, è indipendentemente da u so tipu, tutti anu i so coefficienti di temperatura specifichi, vale à dì chì ogni resistore hè influinzatu da a temperatura.In issu articulu, noi vi spiegà u cuncettu è u significatu di coefficients temperature Resistors.

全球搜里面的图(3)

 Tipi di resistori principali ZENITHSUN

Chì ghjè u coefficient di temperatura di a resistenza?

Le coefficient de température d'une résistance, désigné par le symbole α (alpha), exprime comment la résistance change avec la température.Hè tipicamente specificata in parti per milione per gradu Celsius (ppm / ° C).Ci hè dui tipi principali di coefficienti di temperatura: pusitivu è negativu.

Coefficient di temperatura pusitivu (PTC): Resistors cun un coefficient di temperatura pusitivu mostranu un incrementu di resistenza cum'è a temperatura aumenta.Stu cumpurtamentu hè cumunu in i materiali induve a conductività elettrica si migliurà cù e temperature più altu, cum'è certi ossidi di metalli.

Coefficient di temperatura negativu (NTC): In cuntrastu, i resistori cù un coefficient di temperatura negativu sperimentanu una diminuzione di a resistenza cum'è a temperatura aumenta.Questu hè spessu osservatu in i semiconduttori è altri materiali induve a conduttività diminuisce cù a temperatura crescente.

Tasso di cambiamentu di resistenza basatu nantu à a temperatura (esempiu)

Tasso di cambiamentu di resistenza basatu nantu à a temperatura (esempiu)

In quali circustanze deve u coefficient di temperatura di aresistenzaesse cunsideratu?

Cunsiderendu u coefficient di temperatura di una resistenza hè di solitu impurtante in i seguenti situazioni:

1. Ambienti cù grandi cambiamenti di temperatura: Se un circuitu o un dispositivu elettronicu hè espostu à grandi fluttuazioni di temperatura durante u funziunamentu, u coefficient di temperatura di a resistenza diventa impurtante.In questu casu, sceglite una resistenza cù un coefficientu di temperatura adattatu pò assicurà chì u circuitu ferma stabile nantu à e diverse temperature.

2. Circuiti di precisione: In certi circuiti chì necessitanu valori di resistenza assai precisi, in particulare in applicazioni cum'è a misurazione, sensori è amplificatori di precisione, u coefficient di temperatura di u resistore deve esse cunsideratu.I circuiti di precisione spessu anu bisognu di furnisce una pruduzzioni precisa è stabile à diverse temperature.

3. Applicazioni industriali: In certi applicazioni industriali, l'equipaggiu pò esse affettatu da l'ambienti di temperatura alta o bassa.In questu casu, u coefficient di temperatura di u resistore hè un paràmetru di cuncepimentu criticu per assicurà chì u rendiment di u circuitu ùn hè micca affettatu da i cambiamenti di temperatura.

4. Cumpensazione di temperatura: Alcune applicazioni necessitanu l'usu di resistori per a compensazione di temperatura per assicurà u funziunamentu normale di u circuitu in diverse cundizioni di temperatura.In questu casu, hè necessariu di selezziunà una resistenza cù un coefficient di temperatura adattatu.

A selezzione curretta di resistori assicura a stabilità è l'efficacità di i sistemi elettronichi.L'ingegneri è i disegnatori anu da valutà currettamente e caratteristiche di a temperatura di i resistori per risponde à i requisiti specifichi di e so applicazioni è per creà soluzioni elettroniche robuste è affidabili.

Quandu sceglite un resistore, l'infurmazione di u coefficient di temperatura di a resistenza pò esse generalmente truvata in a scheda di specificazione furnita da u fabricatore.

Shenzhen Zenithsun Electronics Tech.Co., Ltd hè un prufessiunaleresistorifabricatore, hà 20 anni di sperienza, è hà una squadra di ingegneria prufessiunale per aiutà l'utilizatori à sceglie i resistori curretti.