Resistori di frenusò introdotti in u sistema di cuntrollu di u mutore per prevene danni hardware è / o fallimenti fastidiosi in u VFD. Sò necessarii perchè in certi operazioni u mutore cuntrullatu da u VFD agisce cum'è un generatore è u putere flussi à u VFD in quantu à u mutore. U mutore agisce cum'è generatore ogni volta chì ci hè una carica di rivisione (per esempiu, quandu a gravità prova di mantene una velocità stabile mentre accelerà l'elevatore in una discesa) o quandu u drive hè utilizatu per rallentà u mutore. Questu pruvucarà l'aumentu di a tensione di bus DC di u drive, chì risulterà in un fallimentu di sovratensione di u drive se l'energia generata ùn hè micca dissipata.
(Résistance de freinage en aluminium)
Ci hè parechje manere basi per trattà l'energia generata da u mutore. Prima, u drive stessu avarà capacitori chì assorbanu una parte di l'energia per un cortu periodu di tempu. Questu hè di solitu u casu quandu ùn ci hè micca una carica di rivisione è ùn hè micca necessariu una decelerazione rapida. Se l'energia generata in una parte di u ciculu di duty hè troppu grande per u drive solu, una resistenza di frenu pò esse introduttu. Uresistenza di frenudissiparà l'energia eccessiva cunvertisce in calore nantu à l'elementu resistive.
(Resistance de freinage à fil)
Infine, se l'energia regenerativa da u mutore hè cuntinuu o hà un ciculu di duty elevatu, pò esse più benefiziu per utilizà una unità regenerativa invece di unaresistenza di frenu. Questu prutege ancu u VFD da danni di hardware è disfunzioni disgrazia, ma permette à l'utilizatori di catturà è reutilizà l'energia elettrica invece di dissiparà cum'è calore.